အိႏၵိယႏုိင္ငံ၊ ဗာရာဏသီေရာက္ ျမန္မာေက်ာင္းသား ရဟန္းေတာ္မ်ား၏
စာတမ္းဖတ္ပြဲ အခမ္းအနား အစီအစဥ္မ်ား
၁။ ေရွးဦးစြာ နေမာ တႆ - သုံးၾကိမ္ ရြက္ဆို ဘုရားကန္ေတာ့၍ အခမ္းအနားကို စတင္ ဖြင့္လွစ္ရန္။
၂။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔၊ ေဆး၀ကၤဘာေက်ာင္းတိုက္ ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ အရွင္မ႑လမွ ၾသ၀ါဒကထာ ခ်ီးျမွင့္ေပးရန္။
၃။ ဗာရာဏသီဆိုက္ ေက်ာင္းသားအဖြဲ႔ၾကီး၏ ဥကၠ႒ဆရာေတာ္ အရွင္နိပုဏာလကၤာရမွ သေႏၵသကထာ ေလွ်ာက္ၾကားရန္။
၄။ စာတမ္းရွင္ ဆရာေတာ္မ်ားမွ စာတမ္းမ်ား ဖတ္ၾကားတင္သြင္းၾကရန္။
၅။ စာတမ္းရွင္ ဆရာေတာ္တို႔အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ကို ခ်ီးျမွင့္ေပးရန္။
၆။ အလွဴရွင္တို႔အား စာတမ္းဖတ္ပြဲ ျဖစ္ေျမာက္ေရးေကာ္မတီအဖြဲ႔ ဥကၠ႒ ဆရာေတာ္မွ ဂုဏ္ျပဳ လက္မွတ္တို႔ကို ခ်ီးျမွင့္ေပးရန္။
၇။ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ သံဃာေတာ္မ်ားမွ ဇယေႏၱာ ေဗာဓိယာ- စေသာ ေအာင္ဂါထာေတာ္တို႔ကို ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ၾကရန္။
စာတမ္းမ်ား ဖတ္ၾကားတင္သြင္းၾကမည့္ အစီအစဥ္
၁။ ေရွးဦးစြာ အာစရိယ နာဂဇုန တကၠသိုလ္တြင္ ေဒါက္တာဘြဲ႔အတြက္ စာတမ္းျပဳစုလွ်က္ရွိေသာ ဆရာေတာ္ အရွင္သုစိတၱ မွ ေလာကပ်က္စီးမႈကို ဘယ္လို တားဆီးၾကမလဲ ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၂။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔၊ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္တြင္ M.A တန္းကို သင္ၾကားလ်က္ရွိေသာ ဆရာေတာ္ အရွင္သာသန မွ သာသနာကို ဘယ္သူ ေစာက္ေရွာက္သင့္သနည္း ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၃။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဘနားရပ္စ္ ဟိႏၵဴ တကၠသိုလ္တြင္ ေဒါက္တာဘြဲ႔အတြက္ စာတမ္းျပဳစုလွ်က္ရွိေသာ အရွင္သုႏၵရ မွ ပညာတတ္တစ္ေယာက္၏ တန္ဘိုး ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၄။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္တြင္ M.A တန္းကို သင္ယူလွ်က္ရွိေသာ အရွင္ဥာေဏာဘာသ မွ ပါဠိစာေပႏွင့္ သင္ၾကားနည္းစနစ္ ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၅။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဘနားရပ္စ္ ဟိႏၵဴ တကၠသိုလ္တြင္ ေဒါက္တာဘြဲ႔အတြက္ စာတမ္းျပဳစုလွ်က္ရွိေသာ အရွင္နိပုဏာလကၤာရ မွ မ်က္ေမာက္ေခတ္သာသနာ ႏွင့္ အင္တာနက္ ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၆။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္တြင္ M.A တန္းကို သင္ယူလွ်က္ရွိေသာ အရွင္တိေဏၰာဘာသ မွ သာသနာတည္ေၾကာင္းႏွင့္ သာသနာကြယ္ေၾကာင္းတရားမ်ား ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၇။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္တြင္ M.A တန္းကို သင္ယူလွ်က္ရွိေသာ အရွင္ေဇာတိက (သုံးခြ) မွ ရဟန္းျပဳရျခင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၈။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္တြင္ M.A တန္းကို သင္ယူလွ်က္ရွိေသာ အရွင္သု၀ဏၰသာမိ မွ ရည္ရြယ္ခ်က္ပန္းတိုင္ႏွင့္ အသိပညာ ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၉။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္တြင္ M.A တန္းကို သင္ယူလွ်က္ရွိေသာ အရွင္ေရ၀တ( ၀ါးခယ္မ) မွ ဘ၀-အားမာန္ ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၁၀။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္တြင္ M.A တန္းကို သင္ယူလွ်က္ရွိေသာ အရွင္ပုညာနႏၵ မွ ယွဥ္ႏိႈင္းမမွီတဲ့ အေမေမတၱာ ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
၁၁။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္တြင္ M.A တန္းကို သင္ယူလွ်က္ရွိေသာ အရွင္၀ိမလာလကၤာရ မွ အတုလိုက္နာစရာ ႏွင့္ သတိျပဳ ေရွာင္ၾကဥ္စရာမ်ား ဟူေသာ စာတမ္းကို ဖတ္ၾကားတင္သြင္းရန္။
စာတမ္းရွင္မ်ားအား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ ဂုဏ္ျပဳတံဆိပ္ ခ်ီးျမွင့္မည္႔ အစီအစဥ္
၁။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔၊ ေဆး၀ကၤဘာေက်ာင္းတုိက္ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ အရွင္မ႑လမွ စာတမ္းရွင္ အရွင္သုစိတၱ အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ကို ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၂။ သီတဂူဗုဒၶတကၠသိုလ္ နာယက ဆရာေတာ္ အရွင္ေသ႒ိလ Ph.D (Thesis) မွ စာတမ္းရွင္ အရွင္သာသန အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၃။ ဗာရာဏသီျမိဳ႔၊ ဓမၼစၾကာရိပ္သာေက်ာင္း ဆရာေတာ္ ေဒါက္တာ အရွင္နာဂ၀ံသ မွ စာတမ္းရွင္ အရွင္သုႏၵရ အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၄။ နာဂဇုနတကၠသိုလ္၊ ဆရာေတာ္ အရွင္သုစိတၱမွ စာတမ္းရွင္ အရွင္နိပုဏာလကၤာရ အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၅။ ေဆး၀ကၤဘာ ဆရာေတာ္မွ စာတမ္းရွင္ အရွင္ဥာေဏာဘာသ အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ကို ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၆။ ဗာရာဏသီဆိုက္ ဥကၠ႒ဆရာေတာ္ အရွင္နိပုဏာလကၤာရ မွ စာတမ္းရွင္ အရွင္တိေဏၰာဘာသ အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၇။ ဗာရာဏသီဆိုက္ အတြင္းေရးမႈးဆရာေတာ္ အရွင္ကုသုမ မွ စာတမ္းရွင္ အရွင္ေဇာတိက အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၈။ ဗာရာဏသီဆိုက္ ျပန္႔ၾကားေရးမႈးဆရာေတာ္ အရွင္အာစိဏၰ မွ စာတမ္းရွင္ အရွင္သု၀ဏၰသာမိအား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၉။ ဗာရာဏသီဆုိက္ စာရင္းစစ္ဆရာေတာ္ အရွင္စရဏာလကၤာရ မွ စာတမ္းရွင္ ေရ၀တ (၀ါးခယ္မ) အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၁၀။ နယူးေဒလီတကၠသိုလ္ ဆရာေတာ္ အရွင္သုႏၵရ မွ စာတမ္းရွင္ အရွင္ပုညာနႏၵ အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၁၁။ ဆန္စခရက္ တကၠသိုလ္၊ အရွင္၀ါယာမမွ စာတမ္းရွင္ အရွင္၀ိမလာလကၤာရ အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
၁၂။ ေဆး၀ကၤဘာဆရာေတာ္မွ စာတမ္းရွင္ အရွင္၀ိစိတၱသာရ အား ဂုဏ္ျပဳလက္မွတ္ႏွင့္ တံဆိပ္တို႔ကို ခ်ီးျမွင့္ေပးပါရန္။
No comments:
Post a Comment